torsdag 19. august 2010

Vakker natur!

vår kjærlighets stubbe funnet på stranden da vi feiret vår to års bryllupsdag.
Horn som jeg bruker til serviett holder på terassen, fått av min kjære bestefar
100% resirkulerte glass fra Starbucks, ca.
Sensommer pynt på terassen
Siden vi bor på fjellet, lar jeg meg inspirere av det som er rundt meg til å møblere med inne. Natur er vakkert og har alltid hatt en stor plass i mitt hjerte. Her har jeg tatt bilder av gjenstander jeg har funnet, mens glassene er 100% resirukulert fra Starbucks i CA hvor jeg bodde et år. Voss flaska er kjøpt på road trip i Norge:) Ellers er hornet, noe jeg har fått av min kjære bestefar, og den særdeles vakkre stubben er et tegn på ekte kjærlighet, den fant jeg og minn mann i fjæra da vi for noen dager siden feiret våre to fantastiske år som gift:)

Alle gjenstandene bærer berikende minner med seg. Og det er det jeg virkelig elsker med å skape et hjem, det skal inneholde en viss sjel, historie og glede.

Det er ikke bare ting, det er skatter man har funnet på sin livsveg.... :)

Velsignet kveld

eldrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar