søndag 2. januar 2011

Vintervakkert..!


Litt Norsk skihistorie må man ha på veggen da man bor i en skilandsby. Selvfølgelig er skia hjemmefra sogn og handlaga... 

Da er vi godt i gang på det nye året, med forventninger og glede. Jeg har mye jeg ønsker skal skje dette året...Både når det gjelder bloggen min, innredning og livet generelt..;)
*hemmelig smil**...Tiden vil vise..:)

Ellers, nytt år eller ikke, mine vegger er stadig i forandring..Jeg liker å la årstidene prege hjemmet, og nå går vi inn i vinter halvåret med pelspledd, saueskinn, horn, kongler, greiner og ski. (joda jeg har vell det hele tiden, men bare ikke på samme måte)Naturen er virkelig det vakreste jeg vet å dekorere med...Den skaper en magisk opplevelse.....


walking in a WINTER WONDERLAND
************


I ramma til venstre har jeg et skimagasin fra Finland, og til høyre har jeg hengt opp et sink lokk fra en sinkboks som min mann kjøpte til meg fra kremmeruset:)Snøflaket fikk jeg av en venninne da jeg bodde i Colorado. Den minner meg om høye spisse fjell, frisk luft, puddersnø, og utallige kjærlighetssvinger på mine telemark ski..mmm good memories!

Vintervakkert liker jeg å kalle det.


***Klemmer og beste ønsker fra***
                  vinterland

Eldrid

2 kommentarer:

  1. hei!
    så fin vintervegg du har!
    liker også det nye banneret ditt veldig godt!
    godt nytt år!!!

    SvarSlett
  2. Eee I love your blog!
    <3 Can't wait to hear about these new secret developments ... ;)
    LOVE YOU!
    Xx

    SvarSlett