tirsdag 27. oktober 2015

Pause



Det har ikke akkurat skjedd så mye her på bloggen i det siste året, jeg har rett og slett hatt en skikkeli pause. 
Jeg har nok vært litt frem og tilbake, skal jeg blogge eller ikke, hva skal jeg bruke min tid og energi på?

Jeg har fortsatt ikke helt bestemt meg om jeg vil fortsette å blogge, men jeg lar det ligge åpent,
Kanskje legger jeg pluttselig ut noe,
kanskje ikke..


 


Uansett hva som skulle skje, så er jeg svært takknemelig for alle som har følgt meg gjennom årene, og for at nettopp du tar turen innom igjen og igjen for å sjekke om jeg har lagt ut noe.

                                              Det er virkelig noe som varmer i hjertet.
             Så får jeg se hva som skjer her inne... Enn så lenge lar jeg det ligge litt åpent.





Eldrid





3 kommentarer: