tirsdag 31. august 2010

Fargerik glede i en kopp kaffe..


I dag har høsten satt inn for fullt og regnet har pøst ned. Jeg elsker regn, og sånne dager er bare en ekstra god anledning til å gjøre noe koselig. Her snakker vi både te og kaffekos,litt kreativ glede på veggen( som jeg skal dele med dere en annen dag), date med min kjære og selvfølgelig litt husarbeid.For deg som ikke er like glad i regn som meg , kan jeg anbefale å gå i skapet å finne noe fargerikt å drikke te/kaffe i eller gjør som jeg, gå på besøk:) 
 
 
 
Uansett humør, besøk er alltid trivelig. Spesielt når man har inspirerende venner, med herlig stil...Se bare på disse fantastisk kule koppene som min gode venninne har ..de kan varme et hvert hjerte på en grå regnværs dag.  Visst er de fine?:)

Ha en koselig kveld
eldrid

2 kommentarer:

  1. ååå så lekre kopper og fat - herlig!! ahh, vi to e noken av dei få eg veit om som elsker regn og storm.. innekos, stearilys, te&kakao, god mat, peis, tepper og lese i blad/god bok eller sitte og skravle med koppene i fanget.. ahhhh. miss you;)

    SvarSlett
  2. TACK för dina fina rader hos mig!
    Visst är det härligt när det är lite höstväder och man kan mysa inne=))
    Med fint porslin och kakor så blir det extra mysigt.

    Hoppas att du får en fin helg/
    Kram Hannis

    SvarSlett