onsdag 15. september 2010

Dekorer med gammelt bestikk


Jeg er en av dem som synst det er gøy å blande, ikke bare gammelt og nytt, men også å blande mellom ulike ting. Når jeg dekker et bord synst jeg det er sjarmerende at det er ulike kniver og gaffler foreksempel.

Det skal ikke overdrives, men man får prøve finne en balanse, som skaper et spennende bord uten at det ser rotete ut.

Disse kjøpte jeg billig på loppis i CA, men det finnes mange av dem her hjemme også. Det er bare å bruke sin loppis sans og snuse litt rundt:)

Nå skal jeg ut å nyte den friske fjellufta, kanskje se om jeg kan plukke opp litt epler på vegen! Så blir det nok litt baking på meg, vanskelig å holde seg unna når man titter inn på andre kreative bloggere som har hivd seg rundt på kjøkkenet og baket eplekake:)....mmm...Bare sjekk ut NIB sin hjemmeside så blir du nok fristet du også:)

Gledelig onsdag til dere alle!
eldrid

1 kommentar:

  1. jeg er sjarmert! jeg liker også litt balansert "rot".
    bildene dine er sååå nydelige!!! vakre kontraster!
    fiiin onsdag til deg ♥

    SvarSlett