tirsdag 23. oktober 2012

Ugla...


Denne lille karen er jo bare kul spør du meg, for kul til å ligge i skuffen:) Den er fin til det meste. Ugla er i utgangspunktet ment å brukes til å tørke av bordet med, men jeg vil ikke bruke den med engang, så hvorfor ikke bruke den som motiv på veggen så lenge...what u think?..

 

 Så nå er vår lille kosekrok bare å slenge seg ned i. Ekstra kos ble det etter jeg fikk den nye ikea puten  i hus, en av mine absolutte høstfavoritter, den skaper lunhet med sin tekstil og liv i rommet med sitt design. PERFECT!




 Ugla er å få kjøpt på Åhlens, men kanskje er det noen av dere som vet om en plass jeg kan kjøpe poster med lignende motiv?..


Om ikke så vet dere at det man ikke finner, kan man lage selv:)

LOVE

Eldrid

3 kommentarer:

  1. Tøft med ugle! :-)
    Var jo morsomt å ramme den inn.

    Klem Miriam

    SvarSlett
  2. Så kult - love it. Det blei ein skikkelig stilig krok i svart/kvitt. Elsker puta også <3

    Sånn som denne?
    http://www.zazzle.com/black_owl_small_print_poster-228708067570656605
    Bare og google owl og poster, så finner du nok masse fint! :)

    SvarSlett
  3. Hi Eldrid!
    I love the owl! and your blog! You have great items and post! Thanks for your inspiration!
    x Aggy

    aggyslifestyle.blogspot.com

    SvarSlett