lørdag 8. mars 2014

Duse, lette drømmer..


På soverommet liker jeg lette, duse, og sarte farger..
Et hint av natur og et kyss av romantikk.

For meg skaper organiske former, materialer og elementer en balanse og ro i rommet...
 

På nattbordet elsker jeg å ha friske blomster
Det gir alltid en god start på dagen..
 

 
 Nattbordslampe til kveldens lesing er viktig. Denne synes jeg skaper det lille ekstra i rommet.
Og levende lys, selvfølgelig!...

Mitt bidrag til månedens utfordring på nib, soverommet!Håper det var til inspirasjon!

4 kommentarer:

  1. Så fint soverom og bidrag :)
    Du er jo friluftsliv-menneske nr 1, så denne stilen passr deg perfekt!
    Lykke til og fortsatt god helg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av et vakkert soverom. Jeg ble inspirert, ja :) Lykke til i utfordringen

    SvarSlett
  3. Lyst og vakkert :-)
    God søndag!
    Trude C.

    SvarSlett
  4. Kjempefint:)lyst og innbydende!
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett