torsdag 30. september 2010

Mitt funn har fått et nytt hjem, hvor den blir satt pris på:)

         

          


 Da er resultatet klart...Jeg endte opp med en salig blanding av rekved, en gammel slitt hylle, rammer, wet wipe, Norgesglass med sand og et lys i, min elskede hvite korg fra bohus og rullede håndkle i ulkie varianter. Og vips ble det dekorativt på den tidligere kjedelige veggen. Vi får se hvor lenge jeg klarer å la det stå i fred, men for denne gang er jeg godt fornøyd:)


   Fin kveld alle sammen...nå skal det slappes av etter en fantastisk dag:)



eldrid

2 kommentarer:

  1. Så koselig:-) plankene bak var jo bare råkult.Nå fikk jeg inspirasjon. Takk, takk!

    helle i hih

    SvarSlett
  2. Beautiful, very pretty photography!!
    Happy to follow your blog... :)
    Best greetings from Belgium,
    Marjolijn

    SvarSlett