onsdag 16. mars 2011

Color boost!





 Spring feeling!
Våren har begynt å vise sine tegn her oppe på fjellet hos oss..å hvor jeg elsker denne tiden av året.
Den bringer så mye håp med seg, og så varmer den i hjertet og på kroppen:)
Solen varmer og det gjorde også denne pakken med te som jeg fikk av min kjære mann,  sammen med andre små saker fra Norge , deriblant rom 123...Så gøy å bli anbefalt i bladet,  stor takk til Nib jentene. :)
Så håper jeg at dere som er nye trives her inne hos meg og vil komme tilbake, legg gjerne igjen en kommentar om hva dere synes, og vis at dere finnes...det varmer et hvert hjerte:)


 Rosa gjør meg så glad, og disse fargene kvikker virkelig opp på kjøkkenet...Våren er på veg, og jeg kjenner det er på tide å få litt farger inn i hjemmet også.....vi får se hva jeg finner på;)

L*o*v*E

2 kommentarer:

  1. Var teen god? Den såg fantastisk ut, men det gjer jo alle pukkaane, hehe.
    Blir spennande å sjå ke du friskar opp med :)

    SvarSlett
  2. Deilige farger og ikke minst deilig tè :)

    SvarSlett