torsdag 7. april 2011

Gjør det selv..:)

Vindu bordet mitt!

Som dere sikkert har merket har jeg ikke blogget på en hel uke!! ...har hatt fullt opp med besøk, studie og jobb...and i love it! men har savnet å titte innom alle dere bloggere å se hva dere finner på for tiden...og da ble jeg gledelig overasket..hehe.. Wow! Jeg er så inspirert av alle kule gjør det selv bidrag som er på nib sine sider. Så mye kult!

Så fant jeg ut at jeg ikke har vist frem bordet mitt innpå her ennå :) Og tenkte at det var en fin anledning.

Jeg har gjort det enkelt så det skal være lett å flytte rundt om man har mye folk og vil ha ekstra gulvplass , da er det lett å demontere hele bordet på en, to ,tre.

Det er hva du ser.. :)
To gamle kasser med et gammelt vindu fra gården jeg kommer fra og en porsjon dekorasjons glede fra min side. Vinduet er ekstra tykt så det tåler mye. Ellers er det en liten luke under bordet som man kan ha lesestoff i:)


Jeg har hektet vinduet til eplekassene så det også skal ligge stødig, men likavell flyttbart:)

Håper ideen falt i smak, den er både bra for miljøet og en veldig fin løsning på stuebord.

Fin kveld alle sammen!

Så, ses vi nok i morgen innpå her:)

Klemmer

Eldrid

14 kommentarer:

  1. kjempestilig Eldrid!
    klem manu

    SvarSlett
  2. Wow, virkelig stilig!!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. You know I love it! ;)
    Lukke te snuppa <3

    SvarSlett
  4. Så utrolig lekkert! Kjempe fint!

    SvarSlett
  5. Hello Frøken :)

    ...Herlig kreativt
    Herlig personlig...

    FLINKA :)

    Takker for skjønne ord inne hos meg, vanvittig koselig!!

    ha en super fin helg!

    Klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  6. Takker!:)
    koelig å høre at dere likte det..:)
    makes me smile

    SvarSlett
  7. wow, så tøfft. digger stilen din.
    god helg søde deg!
    klem

    SvarSlett
  8. Wow, så utrolig kreativt og tøft!
    Fant deg gjennom utfordringen nå jeg og har bladd meg litt nedover den fine bloggen din :)
    Legger meg til som følger og ønsker deg lykke til i konkurransen!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Enkelt men flott bord. Likte resten av stua også.Får intrykk av at du liker å stå på ski.

    SvarSlett
  10. hehe...Det stemmer nok, Står mye på ski, og bor så å si mitt i et skisystem..så passer bra til omgivelsene også.
    Kosleig at du stakk innom:)

    SvarSlett
  11. Kjempeflott bord altså!! Lur idé. Morsomt med skiene bak sofaen, de passet veldig godt inn der. =)

    SvarSlett
  12. Lekker, lekker, lekker stil hos dere :) Bare det at noen tør å gjøre noe annet enn hvitt-i-hvitt-på-hvitt er jo et friskt pust i disse dager.

    Lykke til i NIB-konkurransen, bordet ditt har min stemme!

    Hilsen Kristian

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 3.plassen :-) Stemte på deg jeg.
    Kjempe kreativt og stilig bord..

    SvarSlett