fredag 8. juli 2011

Et kupp!!

Da jeg var hos min søster i Bergen fant jeg en skatt på butikken hun jobber..om du er i bergen anbefaler jeg ta turen innom Lei Kolleksjon..trykk HER for å se mer. Det er en bruktbutikk med mye sjarm og sjel..Der kan man virkelig finne noe for en hver smak..!

Så jeg falt jo pladask for denne..som min søster tilslutt kjøpte til meg..ah takk gode du!
Visst er den kul! Den er noe helt for seg selv spør du meg.


Ellers handlet jeg inn litt papir og tapet som skal bli til noe vakkert..;)..titt innom min søsters blogg  HER  om du vil se hva fint du kan gjøre med tapet.


Ha en kreativ ettermiddag alle sammen
her skal det bakes..mmm..:)

Klemmer
Eldrid

8 kommentarer:

  1. Kjempekult "skilt":) Jeg skulle helst hatt et hvor det sto "Her er det ikke vasket":P Hehe.

    http://lillmi-interior.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Haha! Det var utrolig stilig! Håper å se leil. live snart ;) GOD HELG!

    SvarSlett
  3. For et fantastisk morsomt skilt,haha :) Det skulle jeg gjerne ha hatt!
    Klem Marie

    SvarSlett
  4. Så stilig, og sjarmerende ikkje minst!! Alt du finner søte du:)

    SvarSlett
  5. Hehe, rolig och snygg!

    Vilket härligt inlägg det förra var.
    Snacka om att förmedla njutning via bilder!

    Nu ska jag krypa tillbaka in i min semesterdvala=))
    Kram Hannis

    SvarSlett
  6. Utrolig kul plakat. 
    Skikkelig gøyalt.
    Likte tapetene kjempegodt også. Spennende å se hva du skal bruke de til.
    Klem

    SvarSlett
  7. Å for en fin blogg du har, her vil jeg tilbake! :) Takk for tips til shopping i Bergen. Hilsen en kystjente, som er halvt sogning, halvt bergenser, i eksil på Østlandet ;)

    SvarSlett
  8. For en flott idé! Lager et slikt skilt til bofellesskapet med det samme!

    SvarSlett