onsdag 22. februar 2012

Coffee anyone_?



  
I det siste har alt i min verden dreid seg om kaffe. Som barista for Åre kafferosteri
har jeg unnagjort min første barista deltävling i det svenskemesterskapet.
So much fun!!

Etter mye trening
lar jeg nå skuldrene synke,
 nyter en kopp Clever Drip 

{en bryggningsmetode som er super lett, enda bedre enn presskanne, 
hever smaksopplevelsen enormt, 
 
gjort på min konkuranse kaffe 
San Antonio de esquipulas fra Guatemala
med en
 blommig - ros - fruktig - aprikos smak..
brygget ned i min lekre Hario kanne.

Det er en gave å kunne jobbe med noe man har passion for.
 
Ellers kan jeg røpe at det snart blir en liten give away her inne.
Siden tallet på følgere er rundet 200 synest jeg det er på tide å feire
å gi dere noe tilbake :)
 
Takk at dere titter innom meg, det varmer hjertet!

..

{ LOVE }
 

2 kommentarer:

  1. Ja go kaffe er en kunst...
    ha en fin morgendag
    klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kom plutselig over bloggen din, legger meg til som følger jeg! Så nå er jeg din følger nr 201 :)
    Stikk gjerne innom meg hvis du har lyst, jeg er helt ny her inne :) Setter stor pris på nye følgere :)
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem
    Camilla

    SvarSlett