fredag 27. juli 2012

Velkommen til...


Vår nye leilighet på 55 kvaderat meter.

En leilighet som kom med en del inventar som, stoler, bord
soffa ++  
Noe som forsåvidt  er greit og en økonomisk løsning,
 når man helst vil finne seg et hus om ikke så altfor mange år.

Det rare er at jeg ikke helt føler meg hjemme med det enda. 
Det er liksom alltid litt rart når noen andre har bestemt hvilke møbler vi skal ha.
 Men sånn er det for tiden. Og jeg og min kjære har funnet ut at
 man får nyte tiden man er i,
 å sette pris på den.


Så for tiden går jeg rundt i leiligheten omøblerer og fikser
om og om igjen
Det er som om jeg leter etter
å finne sjela
hjemmet
og hjertet
som bor her

Glad at du vil bli med meg på den reisa

i dag
 hint av grønt
og lukta av frisk sitrus
 
Love

Eldrid

 

4 kommentarer:

  1. Det må vere rart, ja. Huskar følelsen frå studenttida. Det blir nok meir ditt og dykkar etter kvart! :) Tusen takk for så snille kommentarar inne hos meg!

    god helg,
    god klem!

    e :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjemmefølelsen kommer nok etterhvert.. Blir kjekt å følge med! Bildene ser iallefall fine ut :)

      Slett
  2. Takk begge to! godt med litt gode ord, det er sant, det kommer nok:)Allt har sin sjarm, taknemlig for at man har et fint hjem:)
    klemmer

    SvarSlett
  3. Det ser kjempefint ut! Gleder meg til flere bilder!

    SvarSlett