fredag 16. november 2012

på min planet..



Små detaljer, som en svart sløyfe rundt en blikkboks, et par strå, kort fra house doctor, ord på skapet, som jeg har mala med balckboard maling.. Er lett å bli distrahert av når man egentlig skal studere..







 Det fine er at allt i mitt studie er relativt, (kremt) siden det er interiør man studerer:) Men så må man jo passe på at man får gjort det man skal også..er nemlig fort gjort at man vil teste ting i praksis, og vips finner på å omøblere hele stua, hehe...











 Men ingen fare i dag, det gjorde jeg nemlig i går kveld etter studie,;)
 Så nå får jeg nyte tilværelsen å studere, se og ikke røre..hehe..








    Sparks of Joy


                       Eldrid






1 kommentar:

  1. Hehe, kjenner til det der, noen ganger får man en ide og plutselig er alt på halv åtte mens man flytter på møbler, ting og tang. Og det man EGENTLIG skulle gjøre blir ikke gjort ;-)

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett