torsdag 10. januar 2013

From within...


NIB sin utfordring denne mnd handler om , bør og vil, hva er det jeg må i interiør, hva er det jeg bør, og hva er det jeg vil?

Leiligheta vi leiger er jeg veldig takknemlig for. Den har et veldig fint utgangspunkt for å dekorere. Fine vinduer som slipper inn mye dagslys, lyse vegger, alt i alt en veldig delikat leilighet.




Vi leiger en møblert leilighet, og heldigvis er det fine møbler :)  Selv om møblene er fine, er det selvfølgelig mye smått innventar man har lyst på. Til tross for at vi har alt vi behøver. For eksempel skulle jeg gjerne hatt et skikkelig kult stuebord i rekved, men det er ikke noe jeg må ha. Så istede har jeg valgt å være kreativ med det jeg har. Som du ser på bildet, har jeg skapt et bord av to ikea bord, tatt et teppe over, og på toppen to rekvedplanker. Helt enkelt, helt upolert. Og helt meg ;)



Når jeg har innredet og stylet leilighetene vi har bodd i, har jeg alltid tilpasset detaljene mine til omgivelsene. Samtidig som jeg har beholdt min egen stil. Min base er ganske lys, med hvit, grå, svart, og natur. Dette er stort sett alltid enkelt å få til å passe inn. Og det som ikke passer, lar jeg hvile seg i boden. Så enkelt er det ;)

Eplekassene mine har så langt passet inn over alt :)

That is me from within.. Se flere bidrag HER

Eldrid

12 kommentarer:

  1. Så nydelig bidrag:)kjempefint!!!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kjempe fine Bilder!
    Liker svart/hvitt stilen din!
    Den er veldig bra gjennomført!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Du er så kreativ fina, det blei jo kjempefint! Lekre detaljer, alt fungerer så fint i sammen - loving it girl!!! Du er så inspirerende!

    SvarSlett
  4. Veldig veldig fint. Det er så mange kule detaljer her at jeg blir helt imponert.
    Dette må men vel si virkelig er deg from within! lykke til med bidraget.
    Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  5. Så tøft, likte godt rekvedplankene på bordet! Smart og kult, kommer nok til å prøve meg på noe lignende, på spisebordet vårt feks. ;-)

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Herlig innlegg. Legger meg til som følger :-)

    klem fra Åsne
    marianneleonora.blogspot.no

    SvarSlett
  7. Heisann Eldrid!
    Endelig fant eg bloggen din igjen!!
    Du har det så spennende og du er så kreativ!!
    Ønsker dere et velsigna godt nytt år!
    God klem

    SvarSlett
  8. Så fint!
    Og superinspirerende blogg!

    Fin søndag fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  9. Ser flott ut! Vakre blogg.

    Kisses

    www.durabilite.es

    SvarSlett